Szolgáltatások

Elektronikus archiválás


Férjen el irodája a laptopjában!

Nagy mennyiségű iratállomány elektronikus feldolgozását vállaljuk (akár több millió oldal, több kilométernyi dokumentum) az ehhez szükséges kapacitás felhasználásával (digitalizálóeszközök, -technológiák, szakértők és képzett munkatársak) oly módon, hogy a szkennelt dokumentumokból kinyert adatokból a megrendelő igényeit kiszolgáló adatbázist hozunk létre az ehhez szükséges tevékenységek végrehajtásával.

Folyamatszervezés

A feldolgozási folyamatokat az egyes irattípusok követelményei szerint alakítjuk ki és végezzük el. Normál méretű, A4/A3 irodai dokumentumok (például szerződések, HR-iratok) feldolgozásától a speciális méretű, A0 vagy azt meghaladó terjedelmű műszaki tervek, illetve speciális hatósági iratok szkenneléséig bezárólag rendelkezünk a megfelelő digitalizálóeszközökkel és -eljárásokkal.

Adatlegyűjtés

A dokumentumokból elvégezzük a típusnak megfelelő adatok legyűjtését (pl. azonosítóadatok, megnevezés, tervrajzszám stb.) a következő módszerek alkalmazásával.
Amennyiben az adatok vagy egy részük előzetesen már rendelkezésünkre állt, akkor ezeket betöltjük a feldolgozórendszer validációs adatbázisába. Ez jelentősen felgyorsítja a folyamatot, hiszen így a szükséges adatok a manuális rögzítés helyett automatikusan hozzárendelődhetnek a dokumentumhoz.
Optikai/intelligens karakterfelismerés (OCR/ICR) alkalmazásával a rendszer felismeri és hozzárendeli az iraton/nyomtatványon talált előre definiált adatokat a digitalizált dokumentumhoz.
Amennyiben automatikus legyűjtést támogató eljárás nem alkalmazható, kézi adatrögzítést végzünk.

Dokumentumkezelő-rendszeri illesztés

A digitalizált dokumentumképeket és -adatokat az ellenőrzést és a jóváhagyást követően lehet betölteni a megrendelő elektronikusdokumentum-kezelő rendszerébe, illetve – igény esetén – a cégünk által forgalmazott, a megrendelő elvárásai szerint testre szabható eDocManagerbe, amelyben a további dokumentumkezelési feladatokat tudják elvégezni.

Folyamatos feldolgozás támogatása

Az iratok visszamenőleges archiválása mellett a folyamatos feldolgozást végző rendszer kialakítását is felkínáljuk. Az eDocManager rendszer használatával a beérkezéstől kezdve a szkennelésen, az adatrögzítésen, az ellenőrzésen és a jóváhagyáson keresztül a dokumentumkezelő rendszerbe töltésig minden lépés egy informatikailag szabályozott és támogatott folyamat.

Elektronikus hitelesítés

A dokumentumfeldolgozást mind a digitális archiválás, mind a workflow-alapú feldolgozási folyamat kialakítása során – igény esetén – elektronikus hitelesítéssel (digitális aláírás, időbélyeg) kiegészítve kínáljuk, amely igazolja a digitalizált dokumentum és az eredeti papírpéldány egyezőségét.

Know-how

A piacvezető digitáliskép-feldolgozási (KOFAX) és adatbázis-kezelő (ORACLE) technológiák alkalmazását ötvözzük szakértőink sokéves szakmai tapasztalatával, ezáltal a feldolgozórendszer kialakítását és működtetését az ügyfél igényeinek teljes mértékben megfelelve, egyedülálló rugalmassággal kínáljuk.

Adatbiztonság, adatkezelés

Adatbiztonság tekintetében feldolgozási és adatkezelési eljárásaink még a kiemelt biztonsági kategóriába tartozó megrendelőink követelményeit is maximálisan teljesítik. Tudjuk, hogy rendkívül fontos az adatbiztonság, ezért folyamatainkat és tevékenységeinket ennek garantálásával alakítjuk ki és hajtjuk végre.

Digitalizálórendszer-szolgáltatás


Forduljon hozzánk, ha nem jön be a papírforma!

Papírmentes irodát szeretne, korszerű dokumentumkezeléssel? Akkor többre van szüksége szkennelésnél. Ehhez ki kell alakítani a megfelelő dokumentum struktúrát, fájlnév képzést és az elektronikus iratok hitelesítését. Ebben segítünk Önnek. Biztosítjuk a digitalizáláshoz szükséges eszközöket, elvégezzük a szükséges beállításokat, paraméterezést és betanítjuk a rendszerrel dolgozó felhasználókat. Így az iratok digitalizálását már önállóan tudják végezni.

Miért szükséges a digitalizálórendszer?

Az iratok elektronikussá tétele önmagában csak annyit jelent, hogy a papírállományokat digitálisra konvertálják. Ettől az eljárástól azonban az állomány rendezettsége, kereshetősége, használata önmagában még nem javul. Ennek érdekében ki kell alakítani az elektronikus állományon belüli dokumentumok struktúráját, megfelelő fájlnévképzést választani és alkalmazni, az iratok keresését megkönnyítő indexadatokat meghatározni és legyűjteni, a digitalizált példány elektronikus hitelesítését elvégezni az eredeti papírdokumentummal való egyezőség igazolására stb. Ezek a feladatok digitalizálórendszer nélkül nem végezhetők el.

Részletek Bezárás


Milyen megoldást kínálunk?

Szolgáltatásunk keretében cége használatába adjuk digitalizálórendszerünket, amely tartalmazza a feldolgozási technológiákat, eljárásokat, valamint a folyamatot vezérlő, kezelő alkalmazást. Elvégezzük a szükséges beállításokat és... paraméterezéseket, betanítjuk a rendszerrel dolgozó felhasználókat, de a feldolgozást magát vállalkozása saját munkaerő-kapacitásával végzi, így a digitalizálást az önök által meghatározott ütemezésben és időtartamban tudják elvégezni. A digitalizáláshoz szükséges eszközökről is gondoskodunk, illetve megvizsgáljuk a rendelkezésre álló szkennelési eszközeik integrálását szolgáltatási rendszerünkbe. Igény esetén javaslatot teszünk dokumentációs folyamataik optimalizálására.

A feldolgozási eljárások tartalmazzák az adott dokumentumtípusra (például szerződések, számlák, műszaki tervek és dokumentumok, HR-iratok stb.) jellemző adatok rögzítésének, legyűjtésének kialakítását is.

Amennyiben már megrendelőnk birtokában vannak a dokumentumról rögzített adatok (például ERP- vagy egyéb nyilvántartási rendszerben), azokat feltöltjük a feldolgozás adatbázisába, és a dokumentumfájlokhoz előzetesen hozzárendeljük. Ez nagymértékben gyorsítja a dokumentumra jellemző adatok legyűjtését, mivel az információk manuális rögzítése helyett csak az adatok helyességét, egyezőségét kell ellenőrizni. Fontos tehát, hogy az általunk kínált szolgáltatás nem csupán egy „dobozos termék” megvásárlását, hanem interaktív kapcsolatot is jelent ügyfelünkkel, hogy kialakíthassuk a számára optimális megoldást.

Részletek Bezárás


Elektronikus
hitelesítés is lehetséges?

Igény esetén a digitalizált példányok elektronikus hitelesítését is teljesítjük. A szoftveralapú elektronikus hitelesítés dokumentumdigitalizálási folyamatba integrálása biztosítja, hogy az elkészített elektronikus... PDF-példány az eredeti papíralapú irattal azonos joghatású legyen. Ezáltal a jogszabályi előírásoknak megfelelően elvégezheti papíriratainak selejtezését, amivel megtakaríthatja a tárolás hely- és ráfordításigényét. (Az aláírás elkészítéséhez a bélyegzőtanúsítvány beszerzése, valamint az időbélyegzési szolgáltatás előfizetése az ügyfél feladata.)

Részletek Bezárás


Hogyan férhet hozzá dokumentumaihoz?

A feldolgozás eredményeként előállt elektronikus dokumentumok keresését, lekérdezését, kezelését a jogosult felhasználók a szolgáltatási időszakban könnyen, online módon tudják elvégezni. Megrendelőnk a feldolgozott állományokat a szerződés időtartama alatt az általunk biztosított szoftver alkalmazásával tudja elérni, használni, de igény esetén, amennyiben már rendelkezik dokumentumkezelő rendszerrel, az állományok exportját PDF fájlokban, valamint csv/xml fájlokban, egyeztetett időközönként átadjuk a saját rendszerébe történő betöltésre.

Részletek Bezárás


Mennyibe kerül a szolgáltatás?

A rendszer használatáért havi szolgáltatási díj fizetendő, amelynek összege a feldolgozandó dokumentumtípusok számától, a digitalizálási mennyiségtől és az ehhez igénybe vett eszközöktől függ. A szolgáltatás havi alapdíja tartalmazza egy dokumentumtípus (például szerződések, számlák, műszaki tervek és dokumentumok, HR-iratok stb.) megrendelői igények szerinti feldolgozásának kialakítását, a digitalizálórendszer használatát, valamint az elektronikus dokumentumkezelést az általunk biztosított rendszer vagy a megrendelő dokumentumkezelő rendszerének alkalmazásával.

A szolgáltatási díj ellenében megrendelőinknek támogatást is nyújtunk, amellyel munkaidőben telefonon, valamint e-mail-bejelentés útján élhetnek.

A szolgáltatás igénybevételének minimális időtartama 6 hónap. A havi díj pontos összegét a megrendelő igényeinek felmérése alapján határozzuk meg.

Fontos, hogy több dokumentumtípus digitalizálása esetén a díj növekedése kisebb mértékű, tekintettel arra, hogy ez a kialakított rendszeren elvégezhető, így csak az újabb dokumentumtípushoz szükséges paraméterezések, beállítások jelennek meg a szolgáltatási díjban.

Részletek Bezárás


dgdigital logo
DG DIGITAL
DG Digital Kft.
  • e-mail
    Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • telefon
  • cím

    1239 Budapest, Pásztortáska utca 2.

Technológia
  • Kofax
  • Oracle
DG Digital Kft.

emai: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
telefon: +36-1-426-5964
cím: 1112 Budapest, Kapolcs utca 21. 2. em. 6.

Technológia

Kofax

Oracle

© 2022 DG Digital Kft. Minden jog fenntartva!

Site by Meraki

© 2020 DG Digital Kft. Minden jog fenntartva!

Site by Meraki

Kérje ajánlatunkat!

1 munkanapon belül visszahívjuk.
Ajánlatkérés tárgya (többet is megjelölhet)





Elfogadom az adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.